- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

המיתוס נשבר – 90% מהעסקים בכלל לא צריכים אתר אינטרנט

שוברים מיתוס – בניגוד לדעה הרווחת ולכל הפרסומים, רוב העסקים אינם זקוקים לאתר אינטרנט. אתר אינטרנט שאינו מתוחזק עלול לפגוע בעסק ולהוריד בכמות המכירות.
אז מה עושים? מסתבר שיש פתרון זול יותר וגם פשוט יותר לביצוע.

גידי הוא בעל עסק קטן להתקנת מקלחונים. את העסק הקים לפני מספר חודשים והחל לעבוד מפה לאוזן בסביבת מגוריו במרכז. לאחר שראה כי ישנו ביקוש להתקנת מקלחונים החליט כי עליו לקחת צעד קדימה ולהתחיל לפרסם את העסק. זאת על מנת לגדול ולהתרחב, ואולי אף לגייס מספר עובדים.

חברות הפרסום איתן דיבר גידי טענו כי עליו לבנות אתר אינטרנט איכותי ומקיף לעסק, כדי שהפרסום יוביל אליו את הלקוחות. "הרי בלי אתר איכותי ויפה, הלקוחות לא ייקנו", אמרו לגידי בחברת הפרסום.

 

אתר אינטרנט – הסיוט של בעלי העסקים הקטנים

גידי, שאינו מבין בפרסום בדיגיטל או בבניית אתרים, החליט לבנות אתר אינטרנט לעסק שלו לפני שיתחיל פרסום. הוא לא ידע כמה התהליך הזה עלול להיות ארוך ומייגע.

גידי גילה שישנן דרכים שונות לבניית אתר –בפלטפורמות חינמיות דוגמת WIX, עם דומיין בבעלותו, ללא דומיין, בתשלום חודשי או בתשלום חד פעמי.
ניתן לבנות אתר בחברה מסודרת לבניית אתרים, האתר יהיה יקר יותר וידרוש גם אחסון ואבטחה.
ניתן לבנות אתר בחברת הפרסום, אך האתר הזה הוא "ליסינג" ואינו בבעלותו של בעל העסק.

נדמה היה שכל כיוון אותו יבחר גידי יבזבז יותר זמן או יותר כסף. שלא לדבר על כל השלבים בדרך לאתר מוצלח – אפיון, עיצוב, בנייה, אחסון, אבטחה, כתיבת תכנים, בניית טפסי צור קשר, קופירייטינג, תמיכה ושירות לקוחות, תאימות לסמארטפונים, הנגשה לבעלי מוגבלויות לפי החוק הישראלי ועוד.
כל זאת בזמן שגידי הוא מתקין מקלחונים ולא מומחה בבניית אתרים.

תהליך מתיש: אפיון, עיצוב, פיתוח, אחסון, אבטחה, הנגשה, כתיבת תכנים ועוד.

 

הפסדים של עשרות אלפי שקלים

גידי, שהינו הבעלים והעובד היחיד בעסק שהקים, החליט לדחות את הקמת האתר וכפועל יוצא את פרסום העסק. יש הרבה עבודה והמון משימות בעסק קטן. בניית אתר אינטרנט תצטרך לחכות.

בזמן שגידי דוחה את הקמת האתר, הוא גם דוחה את הפרסום של העסק וממשיך לעבוד "על אש קטנה" באותה מתכונת מפה לאוזן. חודשים עובדים, החיים ממשיכים ולאחר שנה שלמה גידי מוצא את עצמו באותה נקודה – בלי אתר ובלי פרסום, עם הכנסות קטנות ממה שרצה, בלי הרחבה של העסק ובלי שגייס עובדים.

 

אתר אינטרנט אאוט – כרטיס עסק אין

הפתרון המושלם לבעלי עסקים – זול, פשוט ויעיל לגיוס לקוחות

 

בייאושו, גידי החל שוב במסע החיפוש אחר חברת פרסום ובניית אתר אינטרנט. כך הגיע אלינו ל"חרמון-יהודה".

בשיחה קצרה בטלפון קיבל גידי מספר תובנות ששינו את כל תפיסת עולמו:

1.      בעל עסק קטן\בינוני אינו צריך אתר אינטרנט כדי לפרסם את העסק ולהגדיל מכירות.

2.      אין צורך לבנות אתר אינטרנט וישנו פתרון פשוט, איכותי וזול יותר – כרטיס עסק דיגיטלי.

3.      כרטיס עסק דיגיטלי ניתן לבנות תוך מספר ימים באופן מקצועי, הוא גמיש יותר מאתר אינטרנט, מעוצב לפי מיתוג העסק ואינו דורש ידע כלשהו מבעל העסק.

4.      כרטיס עסק דיגיטלי מכיל את כל דרכי יצירת הקשר עם בעל העסק, רשימה של כלל שירותי העסק, אזור ממליצים וחוות דעת, טפסי צור קשר, ולמעשה מייתר תהליך ארוך של בניית אתר אינטרנט מורכב ויקר או זול וחובבני.

5.      לאחר בניית כרטיס העסק ניתן להתחיל פרסום באופן מיידי בפייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם וכל שאר הפלטפורמות.

הייאוש מתחלף בהצלחה וגדילה

גידי החליט לתת לזה הזדמנות. התשלום נמוך ו"אין מה להפסיד". בתוך שבוע כבר היה לגידי כרטיס דיגיטלי מעוצב. לאחר שבוע נוסף עלה פרסום של גידי לפייסבוק והחלו לזרום אליו לקוחות מכל אזור המרכז.

גידי הגשים את חלום הגדלת העסק, גייס עובדים והרחיב את הפעילות. הכל בלי כאב ראש ובעלות נמוכה משמעותית ממה שדמיין לעצמו בתחילה.

גידי הנו שם בדוי ללקוח אמיתי מתחום התקנת המקלחונים שהחל את דרכו כעסק קטן וגדל לחברה בע"מ בזכות בנייה נכונה של תהליך הפרסום לעסק שלו. כמו גידי ישנם עוד עשרות לקוחות שעברו תהליך דומה והיום מנהלים חברות מצליחות.

אם אתה בעל עסק קטן צור איתנו קשר עוד היום ותוכל להתחיל לגדול.