- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

פרסום עסקים באינסטגרם

נכון שהכל עדיין בתחילת הדרך, אולם בעידן האינטרנט אין התחלות ארוכות, שכן אם זה מצליח אם הכל קורה מהר ובדיוק כמו שאנשים אוהבים. פרסום באמצעות האינסטגרם זו מגמה יחסית חדשה, אך בהחלט אחת שמצליחה. בניגוד לפייסבוק, שם כל אחת ואחד יכולים לחסום דפים עסקיים במידה והם לא רוצים, כאן אין בהכרח את האפשרות הזו. הדבר נובע בעיקר משום שגם עסקים מבקשים לשתף תמונות ומדובר בתמונות בהחלט מושקעות ואיכותיות ואם מדובר בפלטפורמה לניצול מרבי של חוויה ויזואלית כמו תמונות איכותיות, אזל למה לא לעשות מזה גם כסף ולמנף את העסק כמו שצריך?

חשוב להזכיר עוד הבדל אחד מאוד חשוב בין הפייסבוק כרשת החברתית המובילה ובין האינסטגרם. באינסטוש הכל עובד מהר וכפתורי הלייק נלחצים במהירות גבוהה פי כמה וכמה. מכיוון שמדובר בתמונות, אין צרך להשקיע במחשבה ופשוט אוהבים ולוחצים – מה שיוצר תרבות חווייתית של שיתוף.

לאור המגמה המסחררת של פיתוח האינסטגרם כפלטפורמת פרסום איכותית, ניתן לבחור בין כמה אפיקי פרסום ייעודיים. האפיק הראשון הוא החד יומי ומטרתו היא להביא לידי ביטוי אירועים או פרסומים שקורים עוד באותו היום ורוצים לעורר התודה רבה ככל הניתן. קיימת גם אפשרות לפרסם דרך ה- POWER EDITOR וכרגע אין אפשרות אחרת בתחום, אך בהחלט זו דרך אפקטיבית להביא את העסק לידי ביטוי באופן הנכון ובהתאמה מושלמת ללקוחות הפוטנציאליים. מי שרוצים להצליח עם העסק שלהם, חייבים לקחת את האינסטגרם למקומות יצירתיים ככל הניתן.

היום הכל פשוט הרבה יותר, למרות שמדובר בטכנולוגיה מאוד מפותחת. ההשקעה חייבת להיות ממוקדת ומקצועית מאוד והדרך להעביר את המסר חייבת להיות נקודתית ומעניינת, אבל ברגע שמשהו נקלט ברשתות החברתיות, אז הוא שם והוא מתפשט כאש בשדה קוצים. כך יכולים כל בעלי העסקים להרוויח גם מבחינת חשיפה, גם מבחינת איכות וכמובן מבחינה כלכלית.

צריך לזכור כי לא כל אחד יכול להיכנס לאינסטגרם ולפרסם את עצמו באופן אפקטיבי. חייבים להבין בדיוק מה רוצים לפרסם, האם הפרסום מיועד לאחד מפלחי השוק הנכונים ברשת ועד כמה לאינסטגרם יש את הכלים למנף את העסק להצלחה הרצויה? ככל שמשקיעים בזה יותר זמן של מחשבה, כך ניתן להצליח בצורה הפשוטה ביותר והמסר יכול לעבור בקלות רבה, ברגע שחושבים עליו לפני כן. צריך להבין את המשמעות של תמונות בעיני הצעירים של היום ועם כמות התמונות העצומה שעוברת מול העיניים של הגולשים, כל עסק שרוצה חייב להתבלט ולייחד את עצמו באינסטגרם.