- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

פרסום עסקים בפייסבוק

תמיד אפשר למצוא דפי פייסבוק עסקיים שמציעים באופן ישיר ומהיר מידע וקישורים לכל מה שהלקוח הממוצע צריך באופן שוטף. העניין הוא שאם רוצים ליהנות מאפיק פרסומי איכותי בפייסבוק, חשוב לדעת כיצד מפרסמים. הרי לא מדובר רק על מישהו שרוצה להעביר את המסרים שלו ולהשתמש בכלי העבודה של הפייסבוק לצרכים מינימאליים, אלא מדובר על עסק שלם שמבקש להיכנס לתודעה של משתמשי וחברי הפייסבוק באשר הם. לכן, חשוב לדעת מה בדיוק עושים וחשוב לא פחות לדעת גם לא עושים, על מנת שניתן יהיה לפרסם בפייסבוק בדיוק בדרך הנכונה.

בתור התחלה, חשוב להתכונן לרגע שבו אנשים יקלטו אותנו ואת העסק שאנחנו מפרסמים. אם הכוונה היא לקחת את הרשת החברתית ולהפוך את הפרסום של העסק לדרך דו כיוונית, חשוב לוודא שברגע וחוזרים אלינו לקוחות פוטנציאליים, תהיה להם כתובת אמיתית לדבר עם מישהו, להגיע למקום מסוים, ליצור קשר ולקבל מענה וכמובן לצרוך את הפוסטים הייחודיים והייעודיים עבורם.

אחד היתרונות הגדולים של הרשת החברתית הוא המיקוד המדויק שניתן להגיע בחיפושים ומעבר לכך בפוסטים ובשיתופים. הרי לא מדובר רק על דיוק בתחום מין, גיל ואחרים, אלא גם ניתן לראות האם ישנם דפים של אחרים שמתעניינים בעולם התוכן שאנו מציעים, דפים של עסקים מקבילים או עסקים שניתן להפיק את התועלת מפרסום משותף וכיוצא בזה. באמצעות הפרסום הייעודי הזה ניתן להגיע ליותר אנשים ואפילו אם מדובר על פחות, דווקא עצם המיקוד הוא זה שעושה את העבודה. באמצעות הפרסום בפייסבוק אנחנו יכולים לדעת מי מתעניינים בנו, בעסק שלנו ובתוכן שאנו מציעים. ככל שעובר הזמן ניתן ליצור ולצבור מועדון לקוחות מאוד נאמן ומאוד חיובי וחיוני לפעילות העסקית. כך נוצר מצב שהפעילות שלנו תהיה אפקטיבית בכל רגע נתון, כל עוד נוכל לשמור על שידור מידע נכון והכרחי.

נקודה מהותית לפרסום המדובר היא התמונה. כל מי שיש להם דף אישי בפייסבוק יודעים שהתמונה היא מה שיכולה לקבוע האם ייכנסו או לא ייכנסו, האם יאהבו או שמא לא יתחברו. הנושא חשוב על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על פרסום עסקים. התמונה שבעל העסק יחליט לשים, יחד עם הקופירייטינג המתאים, היא אחד הפרמטרים החשובים והמרכזיים ביותר לכניסה של לקוחות פוטנציאליים, של גולשים אחרים.

חשוב לזכור, הפרטים הקטנים הם אלה שיוצרים את התמונה המלאה, אבל לא רק תמונה, אלא גם הדרך להביט בה.