- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

קידום אתרים ממומן

עכשיו, קל נורא לומר את זה אבל מאוד לא פשוט לעשות זאת, משום שכל גולש וכל גולשת הם לא בעלי סבלנות אין קץ ואי אפשר לשרוף זמן גלישה יקר בדפדוף כל תוצאות החיפוש ולכן העדיפות הגדולה ביותר של כל בעל אתר היא להביא לתוצאות הטובות ביותר שניתן להגיע וכמובן שהשאיפה של כל אחד היא להגיע לעמוד הראשון ולתוצאה הראשונה והעליונה ביותר.

נחזור לקידום הממומן. בניגוד לקידום האורגאני שמתבסס בעיקרו על עולם התוכן העשיר שצריך לספק לאתר, קידום אתרים ממומן בהחלט שם על הכף את נושא התוכן והנגישות הגבוהה, אולם על מנת שהאתר יהיה מלכתחילה מוצג לראווה אופטימאלית, ניתן למקד את הפרסום. הכוונה כאן היא להציע לכל מי שרוצה להעלות את האתר שלו למעלה הדף הראשון ובעצם לשלם רק על ההקלקות. בעצם השיטה מתאפשרת לכל אחד ואחת להציע לגולשים אתר עם איכויות ייחודיות ובאופן ממוקד לפרק זמן מוגדר ניתן לעשות זאת וליהנות מתוצאות און ליין.

יש, כמובן, גם יתרונות וגם חסרונות לשיטה. אחד היתרונות הגדולים ביותר של הקידום הממומן הוא בעצם התפיסה שגולשים רבים אוחזים בה והיא שלא תמיד האתרים הממומנים הם הטובים יותר. חשוב לציין כי אמנם המטרה כאן היא להציע איכות, אולם בפרק זמן קצר משלמים על החשיפה הגבוהה. יתרון נוסף הוא שבניגוד לעולם הפרסום הרגיל שבו משלמים סכומי כסף גבוהים מאוד לפני שהקמפיין עולה לאוויר, כאן משלמים רק על הקלקות. ניתן להגדיר מראש מהו הסכום שרוצים להשקיע על הקידום הממומן ועל כל הקלקה וכל כניסה של גולש משלמים. יש את האפשרות לבעלי האתר לדעת בדיוק כמה כניסות היו ואיסוף הנתונים הללו יכול ליצור תהליך אופטימיזציה יעיל למדי.

חשוב לזכור כי למרות המימון, עדיין קיים צורך גדול בתוכן איכותי. בניגוד לקיום הממומן, הקידום האורגאני פועל אך ורק על יכולת הגולשים להתמקד במילות החיפוש הרלוונטיות להם וכמובן במתן מענה נכון ואיכותי של האתר לצרכיהם של כל גולש וגולשת. ללא ספק, בעצם הקידום שפועל על מימון ניתן להביא לידי ביטוי מאפייני בנייה שונים שלא בהכרח יוכלו לבוא לידי ביטוי בקידום האורגאני, שכן מדובר על סיכון כזה או אחר. עדיין, חשוב לבחון את כל האפשרויות ולהציע לכל מי שרוצים לבנות אתר ולקדם אותו, לבחור בדרך הנכונה. האמת היא שהשקעה בתחום קידום אתרים ממומן היא יחסית סבירה ומאפשרת לכל מי שרוצים לפרסם ולקדם לעשות זאת.