- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

קידום ובניית אתרים

בניית אתרים היא כבר מזמן לא נישה קטנה בעולם הווירטואלי. אנחנו חייבים לדעת בדיוק כיצד בונים אתר, מהם הצרכים שיש למלא ומהם הדגשים החשובים ביותר עבור כל לקוח וכמובן שלצד היכולת לבנות ולקדם בכוחות עצמך, עדיין חשוב תמיד להתבסס על יכולותיהם של אנשי המקצוע. כדי לבנות אתר טוב יש לשים דגש על העיצוב, על התוכן ועוד מספר דגשים הכרחיים: הראשון הוא הנראות. צריך לוודא שהמוצר ברור לכל גולש שמגיע אליו מכל דפדפן ומכל מכשיר קצה, שהשפה ברורה וכמובן שהגלישה היא רציפה. השני הוא עניין הנגישות והשלישי הוא כמובן הקידום האופטימאלי.

בתהליך הבנייה חשוב לשים דגש מאוד גדול על נושא הקידום, שכן אם האתר ייזרק לדפים האחוריים של מנוע החיפוש, לא באמת יגיעו אליו לשם. הגולש בממוצע אינו משקיע וממשיך לחפש בכל דף אתר האתר שנראה לו, אלא שואף לקבל עוד בעמוד הראשון את מה שהוא צריך או רוצה ואפילו להתמקד בתוצאות הראשונות של אותו עמוד ולא מעבר לכך. לכן, אופטימיזציה היא מילת הקסם. כאשר מדברים על קידום האתר, חייבים לתת עדיפות מאוד גדולה לאופטימיזציה והכוונה היא למלא את האתר בתוכן איכותי, להשקיע בעיצוב וכמובן להציע לכל גולש את המוצר הטוב ביותר לשימוש.

חשוב לשים דגש גם על היכולת של מנוע החיפוש לוודא שכל אתר באמת מציע לגולשים אמינות מבחינת תוכן ועיצוב. אין סיבה למלא את האתר במלל לא הגיוני, או למצוא מאפייני עיצוב שלא יתאימו מבחינת צבעים, נגישות של שפה ואחרים. למנוע החיפוש יש את כל הכלים לבדוק פרמטרים רבים ולכן חשוב לדעת כיצד מקדמים את האתר, כיצד משקיעים בכל מאפיין ואלמנט.

בניית האתר וקידמו הם שתי אסכולות עבודה שונות מצד אחד, אך מן הצד השני דווקא מדובר על תהליך ארוך ומתמשך שצריך בסופו של דבר להגיע לתוצאות איכותיות שיישמרו לאורך זמן. המטרה כאן היא להפיק את המיטב מבחינת מבנה ויישומים, מבחינת נגישות ותוכן וכמובן שהקידום חייב לתמוך בכל אחד מן המשתנים המדוברים, ממש כמו שאלה חייבים לתמוך בו. קידום אורגני, לדוגמא, הוא בעצם היכולת של האתר להביא את התוכן הייחודי שלו לעולם האינטרנטי ולהציע למנוע החיפוש את כל מה שצריך על מנת שהמידע יעבור באופן הנכון לקהל הגולשים.

כך ניתן, בעצם, ליצור מציאות אידיאלית עם תפיסה וירטואלית.