- חרמון-יהודה – משרד הפרסום של ישראל! - https://hermon-yehuda.co.il -

קידום ממומן בפייסבוק

מה שבעבר נחשב לאחת מפלטפורמות הפרסום הנוחות ביותר שיש. הרי היא חינמית ונפוצה בקרב אכלוסיה מגוונת שאליה ניתן גם להפנות חומרים פרסומיים ממוקדים למדי וכמובן גם נרחבים, היום הולכת ודועכת. המגמה היא דווקא להפנות משאבים לכיוון הפרסום הממומן, מה שמאפשר גישה למקורות מידע טובים יותר ולא מדובר רק על פוסטים ותמונות.

הטכנולוגיה מאפשרת למידע רב לעבור מנקודה אחת לאחרת ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הרשת החברתית. היכולת של הפייסבוק להגיע לכל אחד ואחת בארץ בפרט וברחבי העולם בכלל מניבה תוצאות מצוינות עבור מי שמבקשים לעצמם נתח פרסומי סביר ואף ראוי. הפוסט הממומן מאפשר לבעלי עסקים לקחת את העסק שלהם מספר צעדים קדימה, מאפשר חיבור ישיר ללקוחות פוטנציאליים ולא רק בזכות המלים, אלא גם באמצעות תמונות, סרטונים ועוד. חשוב לזכור כי העבודה חייבת להיעשות על הצד הטוב ביותר, מה שאומר – רק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לנווט את העסק למקום הטוב ביותר עבורו.

כדי לקדם ולפרסם בפייסבוק צריך להכיר את הרשת ואת החברים בה. יש להבין פילוח שוק מהו, לדעת לאילו מקומות ניתן לשגר ולהפיץ את החומרים הפרסומיים וכמובן כיצד ניתן להתמודד עם התוצאות. יש לזכור כי לאחר שמפרסמים טוב צריך גם לדעת כיצד להכיל את הפניות של הגולשים שקיבלו את המסר ורוצים לשאול עוד שאלות, לקבל הפניות לחנויות, לאתרים וכיוצא בזה. אם מתכננים לירות לכיוונים שונים, צריך לדעת שמשם גם יבואו התגובות.

כלי העבודה שיש לנו בפייסבוק פשוטים יחסית ולכל בעל עסק יש את האפשרות לנהל לעצמו את הדף. כמובן שחשוב לדעת ולהבין את הטכנולוגיה הבסיסית ולראות כיצד ניתן להוסיף עוד ועוד ידע ומידע על הפעילות העסקית הקיימת באמצעים הטכנולוגיים הקיימים, כמו POWER EDITOR, כמו ADDS MANAGER ועוד. השימוש בכלים הללו בעצם מאפשר לעמוד על דיוקם של מהלכים פרסומיים מאוד נפוצים ונרחבים מצד אחד, אך מאוד ממוקדים מן הצד השני.

כדי שהדבר ייעשה על הצד הטוב ביותר, מה שחשוב לעשות זה לדעת כיצד מקבלים את החלטה הנכונה, על מנת שזה יקרה, חשוב מאוד ליצור קשר עם אנשי המקצוע המתאימים, המיומנים והיצירתיים ביותר. לעבוד בתחום פירושו לחיות את התחום והעידן שבו הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום, כל מה שצריך זה לשלב את השגרה של העסק בשגרת החיים של הגולשים, של חברי הפייסבוק ושל הלקוחות הפוטנציאליים.

צריך לדעת כיצד עושים את זה נכון, איך משלבים בין המסרים המילוליים, הויזואליים והעסקיים ובין מיפוי הצרכים והרצונות של חברי הרשת החברתית המתרבים.