עולם העסקים הוא עולם שיכול להיות מאוד קשוח, משום שהמלחמה על תשומת הלב ובעיקר הארנק של הלקוחות הפוטנציאליים חייב להביא את בעלי העסקים השונים לקבל החלטות שייטיבו בצורה האופטימאלית עם העסק שלהם, עם העתיד הכלכלי וכמובן עם הרצון שלהם להיות עצמאיים.
כמובן שכל בעל עסק יודע שהוא חייב תמיד לצאת בפרסום. השאלה היא תמיד איך הפרסום יבוא לידי ביטוי ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עסק קטן.
במדינת ישראל, כ-60% מסך כל העסקים הם קטנים ובינוניים וחשוב לומר גם כי כ-90% מסך השכירים המועסקים עובדים באותם עסקים קטנים ובינוניים. המשמעות כאו היא ברורה. איכות חייו של עסק משפיעה באופן ישיר על איכות חייהם של שכירים רבים. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של עסקים קטנים שמקבלים על עצמם את המחויבות להיכנס כמה שיותר באופן ויראלי לתודעה הצרכנית ומכיוון שלא מדובר על עסקים גדולים ורווחיים במובנים של תקציבי פרסום גדולים, אלא מדובר בתקציבים צנועים יותר, חשוב לדעת כיצד הפרסום ייתן את המענה לצורך של החשיפה האופטימאלית.
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים הוא בעצם קשר קפיצה מאוד גדול לעסקים עצמם. האינטרנט הוא המקום שבו הכל יכול לקרות ופרסום טוב לא חייב תמיד תקציב גדול, משום שיש את האפשרות לנצל באופן האיכותי ביותר פלטפורמות קיימות שבין כה וכה גולשים מגיעים אליהן. הרי כמעט לכל אחד ואחת יש דף פייסבוק, וכל מי שמחפש מידע באינטרנט גולש ומחפש דרך גוגל כמנוע החיפוש ושיתופי תמונות דרך האינסטגרם ועוד. שיטות הפרסום והקידום השתפרו מאוד לאורך השנים ועסק קטן יכול לנצל את כל הידע והיכולת המקצועית של חברה איכותית העוסקת בנושא, לשכור את שירותיה ולדעת שהדף העסקי שלו בפייסבוק ינוהל באופן כזה שהחשיפה למי ברחבי הרשת החברתית תהיה ממוקדת וייחודית.
פרסום באינטרנט הוא לא כמו פרסום בטלוויזיה או בעיתונות. מדובר על חווית שימוש אחרת לחלוטין. ההשקעה בפרסום מן הסוג הזה היא מבוקרת יותר. אם הולכים על פרסום ממומן בגוגל, התשלום הוא פר הקלקות וניתן גם למצוא את הפילטרים הנכונים בכל אחת מן הפלטפורמות האחרות. חשוב לזכור ולהבין כי גם עסקים קטנים יכולים להיות חלק אקטיבי בשוק החופש. לא חייבים בהכרח להתבסס על תקציבים גדולים ומנופחים שיצרו קמפיינים גדולים ואגרסיביים. עדיין צריך לפתוח את הארנק ולהשקיע בפרסום הזה, אבל הכל בהתאם לתכנית אסטרטגית שתיבנה ותכלול את כל השלבים, את מכלול האלמנטים שניתן לייחד באמצעותם כל לקוח והעסק שלו ולבסוף גם לקבל את התוצאה הטובה ביותר והיא חשיפה אופטימאלית של מוצר, שירותים וכיוצא בזה.
גם לפרסום באינטרנט יש אחריות על מה שהעסק מבקש לפרסם וכך נבנה לו גם המוניטין. כך בעצם יוצרים בסיס למציאות עסקית.