פרסום עסק בגוגל

פורסם בתאריך: 3/8/2016 בשעה: 11:06

גוגל נחשב בשנים האחרונות למנוע החיפוש המרכזי ביותר בעולם ואין כמעט מי שלא מחפשים את מה שהם צריכים באמצעות מנוע החיפוש המדובר. גוגל בהחלט מצליח למצוא את מה שאנחנו צריכים, הן מבחינת אתרים והן מבחינת תוכן שאנו לא יודעים ולא מכירים אתרים רלוונטיים והכל במהירות מאוד גבוהה.

כאשר אנחנו מחפשים תוכן מסוים בגוגל, אנחנו מקבלים דף תוצאות. כמובן שאחריו יש עוד דפים רבים עם תוצאות, אולם התוצאות הראשונות הן הפופולאריות ביותר, האיכותיות ביותר וכמובן שככל ויורדים בסדר התוצאות, כך מקבלים תוצאות פחות ופחות מתאימות.

כאשר הגולש הממוצע מקבל את התוצאות שלו בגוגל, הוא מתמקד בתוצאות הראשונות ומעטים ממשיכים אל תחתית הדף הראשון ובלל ממשיכים אל הדפים האחרים ולכן חשוב תמיד לדעת כיצד מגיעים לדפים הראשונים בגוגל. יש מספר דרכים לעשות זאת, כמו קידום ממומן וקידום אורגאני, כאשר לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו על פני האחרים ועם הזמן גם לומדים כיצד ניתן לפרסם כמו שצריך בגוגל. פרסום עסק בגוגל הוא מטרה שיש לראות כיצד ממשים אותה, שכן מדי שנה מספר אדיר של אתרים נפתח ברחבי העולם וכולם מנסים להיכנס לעולמות התוכן הרבים שאנו צורכים וכמובן שחלקם גם מתחרים בעולם התוכן שלנו. לכן, העסק שלנו הוא ללא ספק הדבר שצריך לדעת כיצד מפרסמים אותו בגוגל וצריך לזכור שפרסום הוא לא עניין של מה בכך. גם אם מדובר על שיטת תשלום נוחה באופן משמעותי וגם אם מצליחים להגיע ללקוחות רבים, לא תמיד הדבר אפקטיבי.

חייבים לדעת כיצד יוצרים קמפיין אפקטיבי בגוגל. חשוב לדעת שהפרסום באמצעות משרד פרסום מתאים זה ההבדל בין תוצאות מוכחות וכלכליות ובין פלופ אחד גדול. מנוע החיפוש עם השנים גם יצר אליגוריתמים שיודעים מתי התוכן הפרסומי הוא מתאים ובעל ערך מוסף ומתי מדובר על ערימות של מילים ותוכן לא רלוונטיים. חשוב לדעת כיצד מעלים את התוכן, למי מייעדים אותו והרי פרסום של עסק הוא הפרסום של המוצרים, עולם הערכים השלם שלקוחות צריכים לחוות ולהתודע אליו.

קבל עכשיו ייעוץ לפרסום שיעיף את העסק שלך קדימה!

בשליחת הטופס אני מאשר קבלת מידע פרסומי\שיווקי לכתובות שסיפקתי. כמו כן, אני מאשר את תנאי התקנון ומדיניות הפרטיות של חרמון-יהודה.

Please leave this field empty.