פרסום עסקים בגוגל

פורסם בתאריך: 15/11/2015 בשעה: 15:37

היום כל אחד ואחת מכירים את גוגל. האמת היא, שנראה כי אין מי שלא משתמשים בשירותיו של גוגל כמנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הווירטואלי וכמובן שהשימוש בשירותי גוגל האחרים מעצים עוד יותר את טווחי הפעילות שלנו כצרכנים בעולם שבו למחשבים יש מקום מרכזי למדי. בשנים האחרונות הפך גוגל להיות פלטפורמה מצוינת לפרסום וכמובן שככל ועובר הזמן יש לנו עוד ועוד אפשרויות לפרסם את העסקים שלנו.

חשוב לציין כי יחד עם פיתוח עולם הפרסום בגוגל, גם מנוע החיפוש עצמו התפתח וכיום הוא יכול להחליט מי יתפרסם אצלו, בקידום האורגאני כמובן.

פרסום עסקים בגוגל הוא תחום התמחות מקצועי לכשעצמו וצריך לדעת בדיוק כיצד ניתן לפרסם את העסק. כל מי שמחפשים תוכן מסוים ולא מכירים את האתר, יקלידו במנוע החיפוש מילים עיקריות שתפקידן להביא לתוצאות הטובות ביותר וכדי למצוא את התוצאות הללו, צריך גם מצידו השני של המתרס להציע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי עולם שלם של תוכן, שירותים ומוצרים המבוסס על מילות המפתח הללו גם כן. לכן, כדי להבין כיצד מפרסמים בגוגול את העסק, צריך להכיר את עולם הפרסום הווירטואלי הזה, את מנוע החיפוש וכמובן להתעדכן כל הזמן במה שיש לאנשי המקצוע להציע.

כיום קיימים שני אפיקי פרסום עיקריים בגוגל. האפיק הראשון הוא הפשוט יותר ומדובר על קידום ממומן. כאן אין יותר מדי סיבוכים, שכן ניתן לממן את העלאת האתר למקום הראשון של דפי החיפוש בתוכן המדובר וכמובן שהאתר חייב לעמוד בסטנדרטים מאוד גבוהים של ערך מוסף וחיוניות לגולשים שייכנסו אליו, אולם מלכתחילה ניתן להעלות את האתר ולהציגו לכל מי שרוצים ומחפשים ומתעניינים וכמובן גם סקרנים ובסופו של דבר ייכנסו ויבדקו על מה מדובר. אפיק הפרסום השני הוא האורגאני. כאן אין מימון, אלא מדובר על פרסום האתר בתהליך ארוך ומאוד מתוכנן של תוכן שמעודכן באתר יחד עם מילות חיפוש אסטרטגיות, מה שדורש מחשבה מאוד יצירתית ושקולה שתראה את תוצאותיה לאורך זמן וכמובן שאתר שמתפרסם ועולה לתוצאות הטובות ביותר באמצעות הקידום האורגאני, גם יישאר שם לאורך זמן רב למדי.

איכותו של פרסום עסקים בגוגל תלוי רבות במנוע החיפוש, אך תלוי לא פחות באיכותם של העסקים. בעל עסק שרוצה לקדם את האתר שלו ולהציע את התוכן הנדרש לקהל הלקוחות שהוא מבקש להגיע אליו או לחילופין, להציע לקהל הלקוחות הפיזיים גם סניף וירטואלי, חייב לפרסם זאת נכון. העסק הטוב ביותר לא תמיד יצליח אם לא תושקע מחשבה, אם לא ייבנה האתר בצורה הנכונה וכמובן שגם לגוגל כמנוע חיפוש יש אמירה מאוד ברורה והוא לא יקדם אתרים שהתוצאה הישירה שלהם היא סטנדרטים מאוד נמוכים של תוכן ועל איכות טובה בפרסום מן הסוג הזה – כמובן שמשלמים.

קבל עכשיו ייעוץ לפרסום שיעיף את העסק שלך קדימה!

בשליחת הטופס אני מאשר קבלת מידע פרסומי\שיווקי לכתובות שסיפקתי. כמו כן, אני מאשר את תנאי התקנון ומדיניות הפרטיות של חרמון-יהודה.

Please leave this field empty.