האינטרנט היום הוא לא מה שהיה לפני עשרים שנה. כיום מדובר על אחד מבסיסי התרבות המודרנית בכל תחום חיים קיים, כמעט. האינטרנט הוא מה שמחבר בין אנשים, מעביר את כל המידע וכמובן גם יוצר עולם פרסומי שלם שבו אנשים מכל רחבי העולם יכולים להתוודע לפרסום של העסק שלך. עד לפני שנים לא רבות, האינטרנט היה בכלל לא רלוונטי עבורנו.
מי בכלל חשב לפרסם באינטרנט ועל אחת כמה וכמה להשקיע כסף בפרסום. כיום כבר מדובר בעניין מאד בסיסי, בהקמה עסק אינטרנטי או לכל הפחות לפתוח גם סניף וירטואלי שבו ניתן לרכוש את אותם המוצרים כמו בעסק האמיתי.
פרסום עסק באינטרנט מבוסס על מספר יתרונות חשובים:
- נגישות – כיום, כל מי שיש לו חיבור לאינטרנט יכול להיות חשוף לפרסום ולעסק. הרי כולנו כבר גולשים מכל מכשיר קצה אפשרי, בין אם מדובר על המחשבים הניידים והנייחים, בין אם מדובר על טאבלטים וכמובן המכשירים הסלולאריים. כל אחד יכול להיחשף לתוכן ואם מדובר על פרסום ראוי וטוב, גם יגיב לכך.
- נוחות כספית – פרסום עסק באינטרנט הוא לא כמו פרסום העסק בעיתון ועל אחת כמה וכמה בטלוויזיה. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את הפרסום במדיות המסורתיות ואילו הפרסום באינטרנט הוא ללא ספק בעל יתרון מאוד גדול כאשר מדובר על השקעה כספית ועל תמורה אקטיבית לעומתה.
- התמקדות בקהל יעד – בניגוד לשיטת הפרסום המסורתיות, שם הפרסום הוא כללי ולא ממוקד – כאן המקרה הוא הפוך. הפרסום באינטרנט יכול להתבסס על פילוח מדויק של לקוחות פוטנציאליים שמביעים עניין בעולם התוכן של המוצרים או השירותים ומאפשרים לנו לשלוח להם חומרים פרסומיים שמיטיבים עימם.
הפרסום באינטרנט הוא לא ספק אחת התוצאות הטובות ביותר שניתן לקבל עבור העסק. עולם העסקים כיום שונה לחלוטין ובאופן מהותי פועל על פי קודים אחרים מבחינת הפרסום. בעלי עסקים רבים יותר מבינים כיום את כוחו של הפרסום הויראלי ומפנים משאבים תקציביים לפרסום בדרכים השונות שמציע האינטרנט עבורם. ההשקה בפרסום עסק באינטרנט משתלמת.