הגיע הזמן להיכנס לעולם של הגדולים ולעשות סטאז' במשרד פרסום. הלימודים הם כייף אחד גדול ולמרות האתגרים הגדולים בתקופה הזו, עדיין לא באמת נכנסנו לאתגרים שמציבים לקוחות אמתיים ומשרד פרסום טוב יודע כיצד להתמודד עם כל אתגר.
הרי כדי לעבוד במשרד פרסום טוב צריך להיות איש פרסום איכותי, מתאים, בעל רצון להתקדם ולהיות הטוב ביותר. המשמעות של הטוב ביותר היא להצליח בסיעורי המוחות להביא רעיונות טובים, להביא את המוצר לרמה אחרת של פרסום.
מוצרים הם מה שאנחנו צריכים להעביר הלאה. חשוב לדעת כיצד עושים זאת ולהכיר את כל הכלים לעבודה והלימודים בהחלט עושים זאת, אבל לא רק הלימודים מאפשרים לנו לדעת מה לעשות או לא לעשות. כאן נכנס הניסיון שצריך לצבור. איך צוברים ניסיון? עבודה במשרד פרסום. העבודה מתחילה בסטאז' ובהחלט מדובר על ליגה אחרת לגמרי של התמודדות עם האתגרים. הכיף הוא חלק משמעותי מהעניין, אבל צריך גם לדעת כיצד מנתבים את הכיף לתוצאות הטובות ביותר. משרד פרסום חייב לדעת כיצד הלקוח רוצה לפרסם, להבין בדיוק מהם הצרכים ומהם הרצונות. מהם מאפייני קהל היעד והעבודה הופכת להיות יותר ויותר מורכבת ככל שחושבים על זה, אבל פה מגיע הסטאז'. כאן נכנסת לפעילות דרך החשיבה שרק משרד פרסום טוב יכול להביא בחשבון.
החיים האמתיים במשרד שכזה כוללים עבודה רבה וללא ספק שהעבודה רק תמשיך ותגבר, אבל רק משום שהפעילות של אנשי הפרסום היא מה שהלקוחות צריכים, מה שקהל היעד ייהנה ממנו. הרי תמיד צריך לחשוב על קהל היעד וצריך לדעת כיצד הפרסום יהיה אפקטיבי ככל הניתן. ככל שעובר הזמן מצד אחד הכל הופך להיות קל יותר ומצד שני האתגרים רק גדלים. איך זה קורה? שיטות העבודה הופכות להיות מוכרות, אבל העולם מסביב הופך להיות מורכב יותר, מודרני יותר. חשוב להישאר עדכניים ולשמור על השפה העדכנית ביותר, על עולם הערכים הרלוונטי ועוד.
סטאז' במשרד פרסום מאפשר לכל מי שרוצה להתחיל ולעבוד בעולם הפרסום להכיר את המציאות ולחוות את שגרת העבודה.