6 טעויות קריטיות בשיווק של העסק שלך ואיך לפתור אותן

פורסם בתאריך: 10/6/2015 בשעה: 14:19

בדוק את עצמך! האם אתה עושה טעויות בשיווק של העסק שלך?

טעות בשיווק מספר 5: השיווק שלך לא כולל פרסום רציף

הרבה פעמים מגיעים אלינו לקוחות ואומרים "עוד שבוע יש לי מבצע ליומיים" אני רוצה שכל המדינה תדע, קחו 10,000₪. הם רק לא זוכרים שאף אחד לא מכיר אותם, כדי שלמישהו יהיה אכפת מהמבצע. אחרי המבצע תקציב הפרסום חוזר להיות 0. מה עשינו פה? נכנסו למודעות של הלקוחות שלנו למספר ימים בלבד מתוך 365. ניסינו לשכנע אותם לקנות מוצר שהם לא מכירים מעסק שהם לא שמעו עליו מעולם ואז נעלמנו. לא אמין במיוחד.

שיווק עובד על עיקרון של רציפות. לקוח פוטנציאלי לא חייב לראות את הפרסומת שלך כל יום, אבל אם הוא יראה אותה שבועיים ברצף ואז תהיה הפסקה של חודשיים, העסק שלך כבר לא יהיה במודעות שלו.

העסק שלך חייב להישאר בתודעה של הלקוח. הלקוח שלך צריך לקבל תזכורות שאתה קיים על בסיס קבוע, ככה שכשהוא יצטרך את המוצר או השירות שלך הוא יזכור אותך ויחפש אותך.

הפתרון – הסתכלות שנתית על תקציב הפרסום

קחו את התקציב, לדוגמה 10,000 ₪ ופזרו אותו לפי 12 חודשים. ככה תישארו במודעות של הלקוחות שלכם וכל כמה ימים כל לקוח יקבל תזכורת שאתם קיימים.

שיווק בסופו של דבר צריך להביא להכנסה יציבה ולא בשביל לעשות "מכה". אנחנו משווקים עסק, לא מעבירים לילה בקזינו.

אם במהלך השנה יש מבצע גדול, עושים לו פרסום נפרד שלא ישפיע על השיווק הרציף וההכנסה הקבועה.

טעות מספר 6: אתה חושב ששיווק זה "זבנג וגמרנו" »

קבל עכשיו ייעוץ לפרסום שיעיף את העסק שלך קדימה!

בשליחת הטופס אני מאשר קבלת מידע פרסומי\שיווקי לכתובות שסיפקתי. כמו כן, אני מאשר את תנאי התקנון ומדיניות הפרטיות של חרמון-יהודה.

Please leave this field empty.